Metų geriausiųjų sportininkų šventėje mokykla pristatė naująjį savo logotipą

2023-01-26 Atnaujinta: 2023-01-26
Kauno sporto mokykla „GAJA“

Vakar vakare Kaune buvo pagerbti geriausi kiekvienos sporto šakos praėjusių metų sportininkai bei jų treneriai. Vienu iš šventės akcentų tapo ir naujojo mokyklos logotipo pristatymas.
Vienas svarbiausių mūsų identiteto simbolių pagaliau išvydo dienos šviesą ir pirmą kartą tapo matomas viešumoje. Dovilės Šukės kurtas logotipas jau nuo pirmųjų akimirkų sulaukė daug atgarsių ir bus svarbi tiek viešojo, tiek vidinio mūsų įvaizdžio detalė ateityje.
Trumpą įžanginį naujojo SM „Gaja“ logotipo video pristatymą galite pamatyti čia:

Logotipo siunčiama žinutė
Ąžuolo lapas – stiprybės simbolis.

Naujajame logotipe sporto mokyklos pavadinimo pirmos raidės simbolika susilieja su ąžuolo tvirtybe. Ąžuolo lapo fragmentas atkartojamas iš senojo logotipo simbolikos, kartu perimant ąžuolo stiprybę, simbolizuojančią mokykloje pergalių siekiančių sportininkų valią ir ryžtą. Ąžuolo lapo linijos tampa keliu, kuriuo einama valingai siekiant sportinių tikslų, tad į viršų einančios formos simbolizuoja judėjimą pirmyn, siekiant aukštumų.
G raidės „apgaubimas“ simbolizuoja patikimą trenerių darbą. Ne paslaptis, kad mūsų mokykloje dirba geriausi šalies sporto specialistai, tad ir logotipe siekiama pabrėžti tai, ką turime geriausio. Kauno sporto mokykloje „Gaja“ treneriai ne tik ugdo sportininkus, atskleisdami jų geriausias savybes, talentus, bet ir rūpestingai prižiūri sportininkų progresą, moko juos bendražmogiškųjų vertybių, o sportuojantys pas mus gali jaustis saugūs, globojami kompetentingiausių Lietuvoje trenerių.
Visos logotipo detalės, susisiejančios į bendrą visumą, atskleidžia mokyklos stiprybes ir simbolizuoja tikslų siekimą, valios ugdymą, judėjimą pirmyn, siekiant sporto tikslų, bei patikimumą.

Atnaujinto logotipo tikslas
Kiekvienas kūrinys – skonio reikalas, todėl natūralu, kad ne visiems iškart patiks atnaujintas mokyklos logotipas. Tačiau, kaip teigia vienas žinomiausių logotipų kūrėjų Sagi Haviv, gerų logotipų niekada neįsimylima iš pirmo žvilgsnio: „Logotipui reikia laiko vystytis, nes geras prekės ženklas įgyja prasmę ir tikrąją savo galią tik bėgant laikui,“ – viename iš interviu teigė Discovery+, Harvard University Press, U.S. Open teniso čempionato logotipų kūrėjas ir Animal Planet logotipo bendraautorius S. Haviv. Pasak jo, geras logotipas turi būti tinkamas naudoti, gerai įsimenamas ir, svarbiausia, paprastas bei neapkrautas bereikalingomis detalėmis.
Kadangi mes siekiame išsiskirti iš kitų sporto mokyklų Lietuvoje, todėl ir atnaujintas įstaigos logotipas yra visiškai kitoks nei įprasta mūsų visuomenėje, bet parengtas pagal naujausias logotipų kūrimo taisykles ir skirtas eiti moderniu keliu į priekį. Mūsų prioritetinė visuomenės grupė – vaikai ir jaunimas, todėl žengiame tokiu keliu, kuriame būtume patrauklūs tiems, dėl kurių ir dirba visa mokykla – tai mūsų sportininkai. Norime suteikti pasididžiavimo ir reprezentatyvumo jausmą savo bendruomenės nariams bei atkreipti visuomenės dėmesį, būti modernūs bei patrauklūs. Šis logotipas – tai pats pirmas žingsnis šio tikslo link.
Prioritetinis logotipo variantas – tamsiai žalios spalvos grafinė ir tipografinė kompozicija.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Asmens duomenų apsauga
Sutinku     × Uždaryti

Skip to content